انواع ترفند ها و آموزش های کامپیوتر و موبایل و دانلود برنامه ها و فیلم ها

برای حمایت از سایت ما لطفا روی دکمه ی زیر کلیک کنید.باتشکر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کلیدهای میانبر ویندوز 7 :ما در اینجا قصد ذکر کردن یکسری کلید میانبر داریم که احتمالا شما بلد نیستید و یا چندتاشونو میدونید با این 12 کلید میانبر شما میتوانید در ویندوز 7 کمی حرفه ای تر شده و به آسانی و با سرعت بیشتر کارهای خود را انجام دهید این ترفند 12 کلید میانبر و یندوز 7 رو حتما ببینید مطمئنا به دردتون میخوره.

 

1. ساخت فولدر جدید در ویندوز 7:
شما با استفاده از کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+N می‌توانید در محیط ویندوز 7، یک پوشه جدید بسازید. کاری که در ویندوزهای قبلی امکان‌پذیر نبود.

 

 

برای مشاهده ترفند لطفا به ادامه مراجعه کنید



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتر , ترفند های مفید ویندوز 7 , ,
:: برچسب‌ها: کلیدهای میانبر ویندوز 7 , 12 کلید میانبر با کاربرد بیشتر ,
:: بازدید از این مطلب : 6784
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : هاشم پاشایی
ت : شنبه 7 دی 1392
 ترفندهای جدید تسکبار   ویندوز 7
 
بدون ‌شک یکی از اساسی‌ترین بخش‌هایی که در ویندوز 7 دستخوش تغییر شده است، تسکبار (Taskbar) یا نوار وظیفه آن است. چینش جدید پنجره‌های باز، اضافه شدن لیست پرش، توسعه پیش‌نمایش پنجره‌ها، سنجاق برنامه‌ها و افزایش 10 پیکسلی اندازه تسکبار جهت راحتی کار با نمایشگرهای لمسی، نمونه‌هایی از این تغییرات هستند. اما هم‌اکنون قصد داریم به معرفی 13 ترفند جالب و کاربردی پیرامون این تسکبار جدید در ویندوز 7 بپردازیم.

 

 

 

برای مشاهده ترفند لطفا به ادامه مراجعه کنید

 



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتر , ترفند های مفید ویندوز 7 , ,
:: برچسب‌ها: 13 ترفند جدید پیرامون تسکبار ویندوز 7 ,
:: بازدید از این مطلب : 8009
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : هاشم پاشایی
ت : چهار شنبه 4 دی 1392
ترفند   افزودن سطل آشغال به تسکبار

 

حتماً شما نیز با عملکرد Recycle Bin یا سطل آشغال ویندوز آشنا هستید. کلیه فایل‌ها و فولدرها پس از پاک شدن مستقیماً به سطل آشغال ویندوز منتقل می‌شوند و در نهایت با پاکسازی سطل آشغال می‌توان آنها را حذف نهایی کرد. در صورتی که از ویندوز 7 استفاده می‌کنید قطعاً با تسکبار جدید و قابلیت‌های مختلف آن آشنایی پیدا کرده‌اید. در این ترفند قصد داریم نحوه اضافه کردن Recycle Bin به تسکبار ویندوز 7 را برای شما بازگو نماییم. به طوری که همه جا و در همه حالت می‌توانید به سطل آشغال دسترسی داشته باشید.
 

 

 

 

برای مشاهده ترفند لطفا به ادامه مراجعه کنید

 



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتر , ترفند های مفید ویندوز 7 , ,
:: برچسب‌ها: افزودن سطل آشغال به تسکبار ویندوز 7 ,
:: بازدید از این مطلب : 5273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : هاشم پاشایی
ت : چهار شنبه 4 دی 1392
راه های مختلفی برای رمز گذاری و یا مخفی کردن فایل ها و حفظ امنیت اطلاعات شخصی وجود دارد. یکی از این روش ها اضافه کردن فایل ها به یک عکس است. در این روش تنها خود شما می دانید که در داخل فایل تصویر، اطلاعات دیگری وجود دارد و به این ترتیب کسی نمی تواند به اطلاعات محرمانه شما دسترسی داشته باشد.
 پیش از شروع مراحل انجام این کار شما به یک نرم افزار فشرده سازی نیاز خواهید داشت. می توانید از نرم افزارهای مختلف فشرده سازی مانند Winrar یا WinZip و یا 7Zip استفاده کنید.
 


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: آموزش مخفی کردن فایل ها در یک عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 5139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : هاشم پاشایی
ت : چهار شنبه 29 آبان 1392

بیشتر شماها برنامه یوسی بروزر جاوا یا سیمبین دراختیار دارید و به عنوان فیلترشکن ازش استفاده میکنید.وکسانی هم که ندارن!من تو قسمت برنامه جاوا لینکشو واستون گذاشتم دانلود کنید وبرای رایگان کردنش این کارارو انجام بدید یوسی وب هندلر رو نصب کنید.هر ورژنی بود ایراد نداره! حالا میرید سراغ تنظیمات گوشیتون که هرگوشی یه جوره. اما فقط باید یه نقطه دست یابی یا acces point جدید بسازی و قسمت اسم بنویسی nimbuzzik بعد سراغ پرا+کسی و پورت بری و اینا رو که میگم وارد کنی: پرا!کسی: 10.131.26.138 پورت. : 8080 خب تنظیما رو ذخیره کن و برو سراغ ucweb.. توی منو اولیه نرم افزار هندلر pro''xy type رو پیدا کن. بزن روش و host رو انتخاب کن. حالا توی pro''xy server این ها رو مینویسی: 92.42.51.245.nimbuzz-star.co.uk:80://uc6.ucweb.com دکمه save رو بزنید و وارد برنامه شید. برای اتصال به اینترنت هم حتما با تنظیماتی که با اسم nimbuzzikساختی وصل شوید حالا اینترنت شما رایگانه ولی بار اول با شارژ برید دفعه های بعد با شارژ 0 هم بری رایگانه. این روش از سروری که آماده کردم استفاده میکنه و ربطی به فرونت نداره. نظر یادتون نره دوستون دارم.



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: ترفند جدید اینترنت رایگان موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 6304
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : هاشم پاشایی
ت : چهار شنبه 29 آبان 1392
.
یکی از مشکلات شایع در سیستم‌های تحت ویندوز، کند بودن سرعت بالا آمدن و راه‌اندازی آن است. به طوری که پس از روشن کردن سیستم، زمان زیادی صرف ورود به ویندوز و بارگذاری کامل صفحه دسکتاپ می‌شود. این موضوع در کامپیوترهای قدیمی و سیستم‌هایی که دارای نرم‌افزارهای نصب شده زیادی هستند بیشتر به چشم می‌خورد. بسیاری از کاربران برای حل این مشکل از طریق تنظیمات msconfig به خالی کردن برنامه‌های اجرا شده در Startup میپردازند. این راه مفید است اما همواره نمی‌تواند کافی باشد. در صورتی که از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‌کنید و با این مشکل روبرو هستید، بایستی بدانید در این دو ویندوز قابلیتی به نام Windows Boot Performance Diagnostics نفهته است که بسیاری از کاربران از آن بی‌خبرند. با فعال نمودن این ابزار، ویندوز به طور اتوماتیک موانعی که باعث کاهش سرعت بالا آمدن ویندوز می‌شود را به طور اتوماتیک تشخیص داده و آنها را رفع می‌کند. در این ترفند قصد داریم به معرفی این قابلیت مفید بپردازیم.

 
 

 

برای خواندن ترفند لطفا به ادمه مطلب مراجعه کنید



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: بالا بردن سرعت بالا آمدن ویندوز ویستا و 7 با یه ترفند ,
:: بازدید از این مطلب : 6343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : هاشم پاشایی
ت : سه شنبه 30 مهر 1392

 

شما با این ترفند یاد خواهید گرفت که چطور آیدی قفل شده خودتونو در یاهو باز کنید که اینکار ممکن اس به دلیل امنیت یاهو ایجاد شده باشد. ترفند باز کردن قفل و دلیل اینکه چرا قفل شده است؟ چرا نمی توانید به یاهو sign in شوید؟ 3 مشکل که ممکن است هر کدوم آنها رخ دهد که در ادامه به آنها می پردازیم.

 


برای خواندن ترفند لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتر , باز کردن آی دی قفل شده یاهو , ,
:: برچسب‌ها: ترفند باز کردن قفل یاهو , ترفند یاهو ,
:: بازدید از این مطلب : 7921
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : هاشم پاشایی
ت : یک شنبه 28 مهر 1392

ویندوز 8 کم کم به عنوان سیستم عامل اصلی در کامپیوترهای ما مستقر میشود و جای ویندوز 7 را میگیرد. اگر شما مهارت کافی در کار با ویندوز 7 را داشته اید، پس با ویندوز 8 نیز میتوانید کار کنید و با بررسی قسمت های مختلف آن، از امکانات و ابزارهای جدید ویندوز 8 باخبر شوید.

اگر هنوز ویندوز 8 را نصب نکرده اید، پیشنهاد میکنیم همین امروز دست به کار شوید. نسخه های مختلفی از ویندوز 8 را میتوانید از سایت سرزمین دانلود دریافت و نصب کنید. قطعا مراحل نصب و کار با ویندوز 8 ، یک تجربه شگفت انگیز برای شما خواهد بود.

 


برای خواندن بقیه ترفندها لطفا به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

 



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: ترفندهای مفید و زیبای ویندوز 8 ,
:: بازدید از این مطلب : 6705
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : هاشم پاشایی
ت : دو شنبه 22 مهر 1392

نكته:در زير چند ترفند از ويندوز 7 را مشاهده ميكنيد شما ميتوانيد بقيه ترفندهاي خيلي مفيد را در يك فايل PDF كه لينك دانلودش در پايين پست هست رو دانلود كنيد.

1- چک کردن اطمینان‌پذیری

قابلیت Reliability Monitor در ویندوز ویستا با عنوان The Reliability and Performance Monitor معرفی شد. اما ویندوز 7 آن را از Performance Monitor جدا کرده و در قسمت جدیدی در Action Center قرار داده‌است. برای دسترسی به این ابزار به مسیر Control Panel\System and Security\Action Center بروید. در این قسمت با انتخاب Reliability می‌توانید روی گزینه View reliability history کلیک کنید. در این قسمت می‌توانید با نموداری روزانه و هفتگی میزان اطمینان‌پذیری سیستم را بررسی کنید.

akairan

2- انتخاب پوشه‌های مختلف با استفاده از تیک زدن

راه مرسوم انتخاب کردن چند پوشه به‌طور همزمان درگ کردن یا استفاده از کلید Ctrl یا Shift است. اما راه دیگر استفاده از تیک زدن پوشه‌ها است (Check Box). برای فعال کردن امکان تیک زدن در ویندوز اکسپلورر از منوی Tools گزینه Folder Option را انتخاب کنید (یا با زدن دکمه Organize گزینه Folder and Search Options را انتخاب کنید). در تب View گزینه Use check boxes to select items را فعال کنید.

3- انتقال پنجره‌ها به نمایشگرهای مختلف

یکی از قابلیت‌های ویندوز 7 در سیستم‌هایی با چند نمایشگر امکان انتقال پنجره‌ها از یک نمایشگر به نمایشگر دیگر است. برای این کار کافی است از کلیدهای [Windows]+[Shift]+[Left] و [Windows]+[Shift]+[Right] برای انتقال پنجره‌ها به نمایشگر چپ و راست انتخاب کنید.

4- تغییر نام همزمان فایل‌ها

در ویندوز 7 امکان تغییرنام فایل‌های مختلف به‌صورت همزمان وجود دارد. برای این کار کافی است پوشه‌ها یا فایل‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید و کلید F2 را فشاردهید. به این ترتیب شماره‌ها به‌صورت خودکار به انتهای نام‌ها اضافه می‌شود.

5- وضع قوانین

اگر مجبور هستید کامپیوتر خود را با کابران دیگری به‌اشتراک بگذارید که نباید امکان نصب و دسترسی به برخی برنامه‌ها و سرویس‌ها را داشته باشند، می‌توانید از قابلیت AppLocker در ویندوز 7 استفاده کنید. با استفاده از این قابلیت می‌توانید برای هر چیزی که متعلق به یک ناشر خاص، مثلاً مایکروسافت باشد، قوانینی تعیین کنید و اجازه دسترسی به آن برنامه‌ها و سرویس‌ها را به کاربران بدهید. برای این کار روی منوی Start کلیک، عبارت GPEDIT.MSC را تایپ کرده و کلید Enter را بزنید. در ادامه به این مسیر Computer Configuration > Windows Settings > Security Settings > Application Control Policies > AppLocker بروید. در این قسمت می‌توانید در این باره به وضع قوانین بپردازید.

 

دانلود ترفندهاي ويندوز 7 در  يك فايل PDF

دانلود با حجم 117 كيلو بايت

دانلود فايل



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 6395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : هاشم پاشایی
ت : دو شنبه 25 شهريور 1392
.

مجموعه ای از 100 ترفند زیبای کامپیوتر در یکه فایل PDF را آماده کرده ام تا دانلود کرده و از این ترفندها لذت ببرید واقعا به دانلودش می ارزه یه بار امتحان کنید و مطالب ترفند را از یک تا 100 بخوانید و ازش استفاده کنید خیلی بدرد میخوره من که خیلی چیزا ازش یاد گرفتم از جمله ایجاد صفحه ی خوش آمد گویی با استفاده از ریجیستری ویندوز

 


برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتر , مجموعه ی 100 ترفند زیبا و حرفه ای , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه ی 100 ترفند زیبا و حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 6658
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : هاشم پاشایی
ت : چهار شنبه 23 مرداد 1392
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی